******ماشین******

برو کف کن

******ماشین******

برو کف کن

توجه توجه

سلام خوانندگان !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

بابا انقدر نظر نمیدید آدم دل و دماغ آپ گذاشتن رو نداره  

 

درباره هر مطلبی که خواستید بدونید برام نظر بذارید اگه تونستم تو وب خودم میذارم اگه نه سایت معرفی می کنم  

                                                  

                                              

                                         ممنون از لطف شما

عکس های از ماشین برقی

عکس های بسیار زیبا از Mercedes Benz F800


عکس های بسیار زیبا از Mercedes Benz F800

 

 

 

برو ادامه مطلب بقیه عکس هارو ببین

ادامه مطلب ...

ماشین های کلاسیک

گالری عکس ماشین های کلاسیک
 
AC Cobra Replica : click to zoom picture.
AC Cobra Replica
AC Replica : click to zoom picture.
AC Replica
Chesil Porsche RS60 Replica : click to zoom picture.
Chesil Porsche RS60 Replica
Ford Mustang Bullit Replica : click to zoom picture.
Ford Mustang Bullit Replica
Jaguar SS100 Replica : click to zoom picture.
Jaguar SS100 Replica

مشخصات پژو 207 آی هاچ بک

مدل هاچ بک (T31) در ابتدای سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه  شد.
همصدا - بردیا فرداد مدیر پروژه 207 آی هاچ بک روز شنبه با اشاره به تولید و عرضه موفق انواع مشابه این محصول در کشورهای آمریکای لاتین، جنوب شرق آسیا و اروپا، قیمت مناسب، ظاهر زیبا، عملکرد قابل قبول و تطابق با استانداردهای روز اروپا و ایمنی بالا را از جمله دلایل استقبال گسترده از این خودرو در بازار دانست.

وی با اشاره به مدل های مختلف پژو 207 آی، گفت: مدل هاچ بک (T31) در ابتدای سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه شد.

فرداد افزود: این محصول فول آپشن، ضمن برخورداری از دو نوع گیربکس دستی (LX) و اتوماتیک (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال 2010 را تامین می کند و تأیید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو 3 را با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 4 دارا است.

مدیر پروژه پژو 207 آی میزان خودکفایی این محصول را بیش از 50 درصد قطعات در هنگام عرضه به بازار عنوان کرد و گفت: ارائه محصول جدید با استایل مدرن و منحصر به فرد و حداکثر بهره برداری از توانمندی ها و امکانات موجود در سایت های ایران خودرو از جمله هدف های ایران خودرو از عرضه این محصول به بازار به شمار می رود.

وی افزود: توسعه سهم بازار داخل از طریق عرضه محصول لوکس و هم رده خودروهای گران قیمت موجود در بازار ایران، حفظ و تداوم فرصت های صادراتی، پوشش بخشی از نیازهای صادراتی شرکت پژو، افزایش رضایت مشتریان با ارائه محصولی جذاب ، متمایز، با عملکرد و سطح تجهیزات بالا و ارتقای تصویر ذهنی شرکت در میان مشتریان نیز از نتایج این حرکت است.
فرداد تاکید کرد: ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذیری، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، توان حرکتی بالا، ارگونومی و فاکتورهای انسانی، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی از جمله ویژگی های این خودرو عنوان شده است.

مدیر پرژه 207 آی، حجم موتور این خودرو را 1587 سی سی و حداکثر قدرت موتور را 5800 دور در دقیقه با 110 اسب بخار عنوان کرد و گفت: نوع سوخت این خودرو بنزین با اکتان 95 و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن مطابق استاندارد ای سی ای – آر83 در حالت دستی 6.4 و در حالت اتوماتیک 7.1 لیتر درصد کیلومتر است.

وی از دیگر تجهیزات ایمنی و رفاهی 207 آی را کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع کن سوخت در مواقع اضطراری و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این خودرو دارای سویچ همراه با ریموت کنترل، قفل مرکزی و ایموبیلایزر است و افزایش مدت گارانتی، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتیازات این محصول در زمینه خدمات پس از فروش آن می باشد.

فرداد اظهارداشت : پژو 207 آی دارای رادیو/پخش CD/MP3 با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سیستم تهویه و کولر اتوماتیک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو است. آینه های جانبی این خودرو برقی و دارای گرم کن و پشتی و ارتفاع صندلی های جلوی آن قابل تنظیم و صندلی های عقب آن برای افزایش حجم صندوق عقب و پشت سری های جلو و عقب قابل تنظیم ، دارای شیشه گرم کن عقب چراغ های دارای لنز شفاف و زه و دستگیره همرنگ بدنه است.
وی اظهار داشت: هزینه طراحی محصول و قالب های بدنه برعهده پژو، سرمایه گذاری ساخت قالب ها مشترک بین ایران خودرو و پژو و هزینه تغییرات خطوط تولید بر عهده ایران خودرو است.
فرداد، بازار صادراتی پژو 207 آی مدل هاچ بک را 16 کشور و بازار صادراتی مدل صندوقدار را 62 کشور دانست و گفت: تولید گروه محصولات 207 آی در سایت های خارجی ایران خودرو امکان پذیر است.

وی اظهارداشت: قیمت ایده آل و رقابتی، با صرفه بیشتر و هزینه کمتر برای مشتری، چالاکی و شتاب با قابلیت های دینامیکی بالا، متناسب بودن با جاده ها، نوع سوخت موجود و آب و هوای مناطق مختلف ایران، محبوبیت در بین اقشار مختلف ازجمله جوانان و خانواده ها و اعتبار و شهرت جهانی از دیگر امتیازهای این خودرو به شمار می رود. 
 
                       
ادامه مطلب ...

مزایای استفاده از اتومبیل های دنده اتوماتیک

مترجم: علیرضا سزاوار

در حال حاضر صنعت خودروسازی در جهان با سرعت زیاد به سمت استفاده از اتومبیل های دنده اتوماتیک (گیربکس اتوماتیک) می رود، این در حالی است که سیستم های گیربکس اتوماتیک نسبت به نوع معمولی دارای مزایا و فواید فوق العاده زیادی است که بسیاری از این فواید هنوز ناشناخته مانده است. یکی از مهمترین مزیت های گیربکس اتوماتیک این است که دنده ها را به طور خودکار تعویض کرده و وظایف راننده را به خصوص افرادی که عادت به تعویض زیاد دنده ها دارند، کاهش می دهد. در نتیجه لازم هم نیست که راننده در این زمینه مهارت خاص رانندگی داشته باشد. در سیستم های اتوماتیک، انتقال قدرت متناسب با مقاومت مسیر حرکت، در مواقع لزوم تعویض دنده ها به صورت خودکار انجام می شود. در خودروهایی که دارای گیربکس معمولی هستند، سرعت بیش از حد یا عدم هماهنگی بین سرعت چرخ ها به خصوص در صورتی که راننده هم مهارت کافی نداشته باشد، موجب استهلاک سریع خودرو می شود در حالی که در خودروهای گیربکس اتوماتیک، راننده فقط به سیستم تغییر وضعیت دنده ها و پدال گاز برای راندن خودرو نیاز دارد که این امر لذت رانندگی را هم به همراه دارد 

 

 

ادامه مطلب ...

رقیب روسی پورشه و فراری

شرکت خودروسازی روسی ماروشیا به رقیبی تازه برای تولیدکنندگان خودروهای اسپورت تبدیل شده است. 

 

به گزارش ایسنا، تاکنون بیشتر نام‌ شرکت‌هایی مانند پورشه و فراری در عرصه تولید خودروهای اسپورت شنیده می‌شد، اما به تازگی یک شرکت روسی به نام شرکت خودروسازی ماروشیا پا به عرصه تولید این خودرو‌ها گذاشته است.

این شرکت قصد دارد در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ هفت مدل جدید خود را به نمایش بگذارد. این شرکت همچنین برای حضور در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

خودروهای اسپورت تولید ماروشیا به نسبت خودروهای ساخته پورشه و فراری ارزان‌تر هستند و شاید این عامل باعث برتری شرکت روسی بر رقبای آلمانی و ایتالیایی خود شود.

البته خودروهای تولیدی ماروشیا کاملاً متعلق به این شرکت نیست، بلکه موتور آن‌ها توسط یک شرکت بریتانیایی ساخته می‌شود.

به نظر می‌رسد این شرکت روس دست‌کم در بازار خودروهای اسپورت روسیه که تاکنون تقریبا دست نخورده باقی مانده، موفق شود.

این شرکت همچنین اقدام به خرید شرکت ویرجین که در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کند، کرده است.

مسوولان شرکت ماروشیا هدف‌گذاری کرده‌اند محصولات خود در بازارهای اروپایی و آسیایی بفروشند.

روس‌ها اواخر سال گذشته میلادی نیز برای از نخستین خودروی هیبریدی ساخت خود رونمایی کردند.

یک کار‌شناس خودرو روسیه در این باره گفت: تاکنون اگر می‌گفتیم روسیه می‌تواند خودروی اسپورت بسازد همه به ما می‌خندیدند، اما حالا همه چیز عوض شده است.  

  

 

 

 

 

                                    برای دیدن عکس ها برید ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

new bmw

ماشین های جدید  BMW
 

 

عکس ها در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

شیک

عکس های ماشین های شیک و زیبا - www.arashpic.com 

عکس های ماشین های شیک و زیبا - www.arashpic.com

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اولین خودروی آبی جهان

sQuba اولین خودروی آبی جهان :

sQuba اولین خودرویی در جهان می باشد که به طور کامل قابلیت حرکت در زیر آب را دارا می باشد.در واقع ایده ی اولیه این خودرو زمانی در ذهن رئیس شرکت سازنده نقش بست که او در حال دیدن فیلم جیمزباند بود.زمانی که او ماشین خیالی که زیر آب در حرکت بود را دید به فکر فرو رفت او می گوید : " برای سه دهه من تلاش کردم تا بفهمم که چگونه می توان خودرویی طراحی کرد که در زیر آب حرکت کند . و حالا ما شاهد این هستیم که این رویا به حقیقت پیوسته است."

این خودرو می تواند در زیر آب تنفس و حرکت کند درست شبیه یک زیردریایی. با آن می توانید به یک سفر دریایی بروید و در عمق آب از مناظر زیر آب دیدن کنید. ..

ادامه مطلب ...

عجیب ترین ماشین سال

                  

خودروی "Biom" که طرح ابتدایی آن در رقابت جنجالی طراحی خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است بیشتر به خودروهایی شباهت دارد که در سری جنگهای ستاره ای دیده می شدند. Biom چهار سرنشینه بوده و صندلی های آن به شکل الگوی الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.
خودرویی که به گفته شرکت سازنده اش در کارخانه تولید نمی شود بلکه قطعات مختلف آن از دانه های گیاهی رشد می کند؛ البته تا چند نسل آینده!

بقیه در ادامه مطلب...

شگفت انگیزترین بخش درباره Biom این است که بنز اعلام کرده خودروی جدیدش نه در کارخانه، بلکه از دانه های گیاهان رشد می کند. شاید در ابتدا این گفته کمی غیر معقول به نظر بیاید اما مطمئن باشید توضیحات بیشتر کارخانه بنز نیز نمی تواند شدت شگفت انگیزی این ایده را کاهش دهد:
در ساخت بخشهای مختلف Biom که وزن آن در حدود 394 کیلوگرم تخمین زده شده، از دانه های درختانی استفاده خواهد شد که به واسطه مهندسی ژنتیکی می توانند به شکل قطعات خودرو رشد کنند و سوخت آن نیز ماده ای به نام نکتارزیستی 4534 است، ماده ای که هیچ آلودگی زیست محیطی به وجود نمی آورد.
پوششهای پارچه ای Biom نیز نسوج کاملا زیستی خواهند بود که باز هم از دانه های گیاهی تراریخته رشد خواهند کرد و در میان جاده، تنها محصول جانبی که از کارکردن موتور این خودرو به وجود می آید، اکسیژن خواهد بود.
با این حال جالب است بدانید که محصول نهایی، یعنی خودروی کامل Biom به صورت زیستی کاملا تجزیه پذیر است؛ زمانی را تصور کنید که خودروهای فرسوده به صورت خود به خود به طبیعت بازگردند.
به نظرتان این طرح کاملا تخیلی و غیر ممکن می آید؟ شاید این طور باشد، اما خواسته اصلی رقابت طراحی خودرو در لس آنجلس، تفکر و تصور فراتر از حد منطق است که Biom نیز این شرط را به خوبی رعایت کرده است